Kjøpsbetingelser – GALLERI BI-Z AS
Org.nr: 990 538 336 MVA Foretaksregisteret
Leveringsbetingelser og risiko
Normal leveringstid er 3–5 virkedager. Dersom du ikke har mottatt din bestilling innen 10 virkedager etter bestilling, ber vi deg ta kontakt på post@galleribi-z.no.
GALLERI BI-Z AS står ikke ansvarlig for forsinkelser som skyldes feil hos fraktleverandør. Dersom en sending blir forsinket eller borte, vil vi gjøre vårt ytterste for å hjelpe deg.
Risikoen for varen går over til kjøper ved mottak av varen. Angreretten gjelder likevel i 14 dager fra mottak. Dersom varen er blitt skadet etter at kjøperen har fått den, gjelder fortsatt angreretten, med mindre skaden skyldes uaktsomhet eller manglende omsorg fra kundens side.
Vi anbefaler at du beholder originalemballasjen, da varen bør returneres i denne ved eventuell angrerett eller reklamasjon.
Valuta og priser
Alle priser i nettbutikken er oppgitt i norske kroner (NOK) og inkluderer avgift med mindre annet er oppgitt.
Sikkerhet
GALLERI BI-Z AS tilbyr sikre betalingsløsninger fra anerkjente betalingstilbydere. Ønsker du å vite hvilke personopplysninger vi registrerer, kan du lese mer under «personvern». Har du andre spørsmål angående sikkerhet, kan du ta kontakt på post@galleribi-z.no.
Retur & reklamasjon
Angrerett
Du har rett til å angre kjøpet innen 14 dager etter at du har mottatt varen, jf. angrerettloven. Fristen anses overholdt dersom du gir melding innen fristens utløp. For din egen sikkerhet anbefaler vi at meldingen sendes skriftlig.
Returkostnader må bæres av kjøper, med mindre GALLERI BI-Z AS har misligholdt avtalen eller levert feil vare.
Fremgangsmåte ved retur
-
Fyll ut angrerettskjemaet og gi oss beskjed på post@galleribi-z.no senest 14 dager etter at du mottok varen. Oppgi om du ønsker bytte, tilgodelapp eller refusjon.
-
Send pakken tilbake til oss, adressen finner du øverst på angrerettskjemaet eller på vår nettside. Vi anbefaler å sende med sporingsnummer.
-
Varen skal være i tilnærmet samme stand som da du mottok den. Husk å pakke varen godt.
Bytte
Dersom du ønsker å bytte varen, må du kontakte oss innen 14 dager fra mottak. Bytte gjelder samme vare eller vare til samme verdi. Dersom du ønsker en annen vare, må angreretten benyttes og ny bestilling gjennomføres.
Reklamasjon
Du må reklamere innen rimelig tid dersom du oppdager feil eller mangler. Reklamasjonsretten gjelder i 2 år, og i 5 år dersom varen er ment å vare vesentlig lenger.
Ta kontakt på post@galleribi-z.no eller telefon, oppgi ordrenummer og beskriv feilen. Dersom feilen dekkes av kjøpsloven, vil du få varen reparert, omlevert eller refundert. GALLERI BI-Z AS dekker kostnadene ved godkjent reklamasjon.
Bestilling
Når din bestilling er registrert, vil du motta en ordrebekreftelse per e-post. Har du spørsmål, kontakt oss på post@galleribi-z.no og oppgi ordrenummer.
Vi tar forbehold om feil i lagerstatus. Dersom vi er utsolgt for en vare, belastes du selvsagt ikke.
Ønsker du å kansellere en bestilling, må du kontakte oss så raskt som mulig. Dersom varen allerede er sendt, gjelder angreretten.
Betaling
Kortbetaling
-
Du kan betale med VISA eller MasterCard.
-
Når du bekrefter kjøpet, reserveres beløpet på din konto.
-
Beløpet trekkes først når varen sendes fra vårt lager.
Rabattkoder
Rabattkoder legges inn i handlevognen før betaling. Dersom du glemmer å legge inn koden, kan dette dessverre ikke endres i etterkant. Rabattkoder gjelder kun varepris, ikke frakt eller gebyrer, med mindre annet er oppgitt.
Kundekonto
Ved å opprette en kundekonto på GALLERI BI-Z AS kan du se tidligere og aktive bestillinger, oppdatere kontaktinformasjon og lagre adresser.

